Skip to main content

Stand By Me

Alles wat je moet weten over je Daikin-producten en onze uitzonderlijke aftercare service-opties, in één gemakkelijk toegankelijk platform. Onze experts staan nog jaren aan je zijde.

Hoe Daikin je kan helpen

Een aanvullende garantie van zes maanden is gratis

plaatsaanduiding voor illustratie

Alle essentiële informatie over je apparatuur op één plek

plaatsaanduiding voor illustratie

Ontdek onze extra services

plaatsaanduiding voor illustratie

Herinneringen voor wanneer je jaarlijkse onderhoudsbeurt uitgevoerd moet worden

plaatsaanduiding voor illustratie

Een platform dat ontworpen is voor jouw

Wat is Stand By Me?

Stand by Me is ons exclusieve aftercare service-platform. Registreer eenvoudig je Daikin-producten zodat je toegang krijgt tot uitgebreide garantie- en onderhoudspakketten voor blijvende gemoedsrust.

Wat krijg je?

Stand by Me biedt, in één gemakkelijk toegankelijk platform, alle informatie over je producten en de services die beschikbaar zijn om hun levensduur te verlengen.

Hoe werkt het?

Het is eenvoudig! Klik eenvoudig op de snelkoppeling en volg de stappen om je producten te registreren. Zodra je je geregistreerd hebt, kun je door alle beschikbare service-opties bladeren om je product de zorg te geven die het verdient.

Waarom moet ik mijn Daikin-unit registreren?

Geef je installateur toestemming om toegang te krijgen tot je apparatuur om problemen op afstand op te kunnen lossen. Je installateur krijgt automatisch een melding wanneer er een fout in jouw apparatuur optreedt.

Meer informatie

Klik hier voor de uitleg over het registratieproces in ons garantieplatform Stand by Me. Je kunt je product registreren via de registratieknop op de Stand by Me website. Hierdoor opent een pop-up scherm waar je een e-mailadres en wachtwoord voor je nieuwe account kunt invullen en vervolgens op de volgende schermen je overige gegevens.

Zodra dit is gebeurd, wordt een validatiemail naar je account gestuurd. Als je je e-mailadres hebt gevalideerd door op de link in de e-mail te klikken, word je doorgestuurd naar Stand by Me om de registratie van je installatie te beginnen.

Als je gebruik maakt van een inlogmogelijkheid via social media (Facebook, Linkedin) hoef je je e-mailadres niet te valideren, maar moet je inloggen zodra je het registratieproces in de pop-up schermen hebt doorlopen.

Klik hier voor meer informatie over het registratieproces.

Nadat je je eerste installatie hebt geregistreerd, kun je bijkomende installaties registreren via je Daikin account. In het onderdeel "Installaties" in de menubalk aan de linkerkant staat rechtsboven de knop "Installatie toevoegen". Klik hierop en voeg de tweede installatie toe. Herhaal dit voor eventuele verdere installaties.

Indien je problemen hebt met je registratie via Stand by Me, kijk eerst op onze website of je vraag wellicht al gesteld is.

Mocht je vraag er niet tussen staan kan je via e-mail contact opnemen met aangenaam@daikin.nl met het serienummer en de productcode van je systeem. Het serienummer vind je zowel op je factuur als op de grijze sticker op je binnen- of buitenunit.

Elk binnen- en buitendeel heeft een typeplaatje waarop het producttype en het serienummer staan. 

 

Parallel geïmporteerde installaties kunnen niet worden geregistreerd in de Stand by Me portal van Daikin Nederland. De eventuele garantieclaim moet worden geregeld in het land van herkomst van de installatie. De installateur is wettelijk verplicht om de eindgebruiker van een goed en deugdelijk product te voorzien; dat staat los van de garantie-afspraak tussen Daikin Nederland en de installateur. Indien de installatie uit Europa komt krijg je twee jaar fabrieksgarantie.

Bedien jouw apparaten met de Onecta app

Regel jouw binnenklimaat overal en altijd op afstand met onze Residential Controller app