Skip to main content

Hulp nodig met je Daikin product?

Je kan altijd op ons rekenen. Ontdek onze garantiemogelijkheden en praktische ondersteuning.

Onze diensten

Onderhoud

Geef je Daikin-product de zorg die het verdient met één van onze op maat gemaakte onderhoudspakketten. Bespaar geld, verleng de levensduur van je product en geniet van blijvende gemoedsrust.

Technische ondersteuning

Daikin-producten voldoen steeds aan de hoogste normen, maar mocht je later toch hulp nodig hebben, dan staan onze deskundige onderhoudstechnici altijd voor je klaar. Voor ons volledige productassortiment zijn reparaties ter plekke mogelijk.

Ons partnernetwerk

Ons vertrouwde en kwalitatief hoogwaardige installateursnetwerk stelt de norm voor professionele en betrouwbare installatiediensten die de verwachtingen van de klant overtreffen.

Nieuwsgierig geworden en wil je hier meer over lezen?

Meer informatie

Ja. Als je installateur onderhoudswerkzaamheden aanbiedt, kun je ze ook gebruiken voor het onderhoud van je toestel.

We raden je aan contact op te nemen met je Daikin installateur voor elk type interventie die je zou willen hebben. Als zij dit niet aanbieden, neem dan voor meer informatie contact op met je plaatselijke kantoor van Daikin.

Door je unit te registreren heb je toegang tot informatie over je product en kun je de gegevens van je garantie- en installateur online bijhouden. We streven voortdurend naar verbetering van de diensten die het Stand By Me-platform onze klanten biedt. We hebben je contactinformatie en wat informatie over je product nodig om ondersteuning en betere communicatie tussen jou en je installatiepartner te kunnen bieden.

Als je op een Apple-toestel werkt, ga dan naar de App Store, of tik op het Google Play-pictogram als je op Android zit. Tik op 'zoeken' en typ Onecta om de app te vinden, tik dan op het pictogram om hem te downloaden op je toestel. Zodra het geïnstalleerd is, open je de Onecta app en kun je aan de slag.

Klik hier voor de uitleg over het registratieproces in ons garantieplatform Stand by Me. Je kunt je product registreren via de registratieknop op de Stand by Me website. Hierdoor opent een pop-up scherm waar je een e-mailadres en wachtwoord voor je nieuwe account kunt invullen en vervolgens op de volgende schermen je overige gegevens.

Zodra dit is gebeurd, wordt een validatiemail naar je account gestuurd. Als je je e-mailadres hebt gevalideerd door op de link in de e-mail te klikken, word je doorgestuurd naar Stand by Me om de registratie van je installatie te beginnen.

Als je gebruik maakt van een inlogmogelijkheid via social media (Facebook, Linkedin) hoef je je e-mailadres niet te valideren, maar moet je inloggen zodra je het registratieproces in de pop-up schermen hebt doorlopen.

Klik hier voor meer informatie over het registratieproces.

Niet gevonden wat je zoekt?