Veelgestelde vragen
Bekijk hier alle veelgestelde vragen.
Daikin systemen zijn veilig, betrouwbaar en gemakkelijk te gebruiken, maar als je een foutcode op je unit ziet, dien je contact op te nemen met je gecertificeerde installateur. Ze helpen je graag bij het oplossen van eventuele problemen en zorgen dat je systeem weer snel werkt.
Ja, je gecertificeerde installateur is je eerste aanspreekpunt voor reparaties. Als ze geen reparaties aanbieden, kun je contact opnemen met het plaatselijke kantoor van Daikin. Zij geven je een lijst van installateurs die reparaties aan je unit kunnen uitvoeren.
Indien je problemen hebt met je registratie via Stand by Me, kijk eerst op onze website of je vraag wellicht al gesteld is.
Mocht je vraag er niet tussen staan kan je via e-mail contact opnemen met aangenaam@daikin.nl met het serienummer en de productcode van je systeem. Het serienummer vind je zowel op je factuur als op de grijze sticker op je binnen- of buitenunit.
Daikin werkt samen met betrouwbare, bevoegde installateurs bij jou in de buurt. Ga naar onze pagina voor Technische Ondersteuning en gebruik de interactieve kaart om de dichtstbijzijnde installateur te vinden. Zij maken een afspraak om langs te komen en je project te bespreken. Als ze inzicht hebben in je behoeften, stellen ze de beste oplossing voor je huis of werkplek voor.
We raden je aan contact op te nemen met je Daikin installateur voor elk type interventie die je zou willen hebben. Als zij dit niet aanbieden, neem dan voor meer informatie contact op met je plaatselijke kantoor van Daikin.
Ervaar het verschil met Daikin
Kom hier meer te weten over hoe Daikin jou kan helpen met onze blogartikelen.