Skip to main content

Onze unieke apps en platforms zijn ontworpen om je bij iedere stap van je reis met Daikin te begeleiden. Bedien je systemen, regel je garantie en krijg ondersteuning wanneer je die nodig hebt, alles met één druk op de knop.

Eenvoudige toegang tot de functies van je apparaat

Pictogram van vingersnappen

Alle informatie die je nodig hebt, op één plek

Pictogram van een doos vol folders

Regel eenvoudig de temperatuur in je huis

Pictogram van een thermometer

Krijg hulp wanneer je die nodig hebt via de app

Pictogram van de Onecta app

Blijf verbonden

Onecta app

Maak gewoon bij je thuis verbinding met internet voor volledige controle over je koel- en verwarmingssystemen, inclusief integratie met Alexa en Google Home. Stel temperatuurschema's in, controleer je energieverbruik en meer.

Stand By Me

Alles wat je moet weten over je Daikin-toestel, inclusief aangekochte diensten, onderhoud en nazorgopties, in één gemakkelijk toegankelijk platform. Bovendien staan onze experts altijd voor je klaar.

Een man en een vrouw aan het praten en lachen

Daikin Home Controls

Bedien alles in je huis draadloos met slechts 1 app, dankzij Daikin Home Controls. Met de Daikin Onecta app vanaf je smartphone regel je de temperatuur in jouw woning per ruimte voor ongeëvenaard comfort. Doordat je alleen de ruimtes verwarmt of koelt die je gebruikt, bespaar je ook nog eens op energiekosten. 

3D app

Nieuwsgierig naar hoe het binnendeel er uit zal zien in je eigen huis? Met de 3D app kun je onze producten in elk interieur visualiseren.

3D app

Veelgestelde vragen

Bekijk hier alle veelgestelde vragen.

Een symptoom kan zijn dat een woning of account al verbonden is met de Daikin unit terwijl de unit nieuw uit de doos komt of eerder verbonden was, maar na herstart/updaten met een ander account. Dit gebeurt niet vaak, maar de oorzaak is tot op heden onbekend.

  • Controleer of de Demo-stand actief is. Ga naar de Onecta app en rechts onderaan naar meer. Scroll naar beneden en bekijk of ‘Demo-stand afsluiten’ te zien is. Zo ja, dan is deze actief. Sluit de Demo-stand. 
  • Probeer het probleem te verhelpen met de FAQ "Ik ben geen eigenaar / Ingelogd als gebruiker / Firmware updaten lukt niet'' uit.

Als deze oplossing niet heeft geholpen, kunt u met Daikin contact opnemen middels het contactformulier. Benoem ook dat u deze veelvoorkomende vraag heeft gevolgd.

De oorzaak ligt hoogstwaarschijnlijk aan de werking van de verificatiesoftware die een onjuist e-mailadres registreert. 

  • Controleer of de verificatie in de spambox terecht is gekomen.
  • Controleer het ingevoerde e-mailadres op spelling.
  • Probeer een ander e-mailadres (wellicht dat het domein niet bekend is in de Cloud).
  • Sluit uit dat het aan de smartphone kan liggen.
  • Probeer het op een later moment nog een keer.
  • Bekijk of er een storing in de Onecta Cloud is.

Als deze oplossing niet heeft geholpen, kunt u met Daikin contact opnemen middels het contactformulier. Benoem ook dat u deze veelvoorkomende vraag heeft gevolgd.

De wifi adapter blijft in een reboot cyclus hangen. Ondervindt u dit probleem? Neem dan contact op met Daikin middels het contactformulier. Benoem ook dat u deze veelvoorkomende vraag heeft gevolgd.

Wijzig uw netwerk door deze stappen uit te voeren.

Werkt dit niet? Voer dan de stappen in de FAQ 'Ik ben geen eigenaar / Ingelogd als gebruiker / Firmware updaten lukt niet' uit

Als deze oplossing niet heeft geholpen, kun je met Daikin contact opnemen door middel van het contactformulier. Benoem ook dat je deze veelvoorkomende vragen heeft gevolgd.

Helaas hebben wij meer informatie nodig. Deze vraagstelling is summier.

- Wat werkt niet?
- Wanneer/ op welk moment werkt de app niet?
    o In welk exact moment/proces werkt de app niet?
    o Is het mogelijk om een screenshot te maken van het vastgelopen proces?
- Wat is de app softwareversie?
    o Eventueel app verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en na herstart app opnieuw downloaden.
- Wat is de smartphone softwareversie?
    o Controleer of deze overeenkomt met de nieuwst beschikbare. Eventueel laten updaten en smartphone opnieuw opstarten.
- Bekijk de inhoudsopgave of daar een klantvraag te vinden is die de kern van het probleem belicht.

Staat uw vraag niet in dit document? Neem dan contact op met Daikin middels het contactformulier. Benoem ook dat u deze veelvoorkomende vraag heeft gevolgd.