Next-day delivery Daikin airconditioning vanuit Zaltbommel

Nieuw Europees magazijn biedt Daikin klanten meer flexibiliteit

Geluid van een warmtepomp

Zaltbommel, 28-05-2020 - Daikin Europe, marktleider in klimaatoplossingen, bouwt haar logistieke infrastructuur in Nederland uit om nog beter, sneller en klantvriendelijker te kunnen voorzien in de toenemende vraag naar verruimde besteltijden en snelle leveringen in de Benelux en Noord-Europa. In Zaltbommel is sinds deze maand een logistiek centrum in gebruik genomen. Voor de Nederlandse markt betekent dit dat klanten die via de online dealershop van Daikin airco bestellen, nu tot 17.30 uur hun bestellingen in single split en multi-split airconditioning, inclusief accessoires, kunnen plaatsen voor levering op de volgende dag. Voorheen kon dat tot 15.00 uur in de middag.

“Deze nieuwe Europese locatie speelt een belangrijke rol bij het opschalen van de logistieke mogelijkheden, die passen bij de sterke groei die onze vestiging doormaakt”, zegt Nicoline Valk, directeur Customer Service en Operations bij Daikin Nederland. “Wij streven naar customer en operational excellence en investeren in een hoge leverbetrouwbaarheid van standaard producten en accessoires. Dit zorgt ervoor dat we ook in het huidige piekseizoen alles in huis hebben om onze klanten tijdig te voorzien van de juiste producten.”

Neem voor vragen, informatie of interviews contact op met:

Alfred Dekker (Marketeer/Voorlichter)            +31 6 13 91 02 35     dekker.a@daikin.nl