Storingen en reparaties

Storingen

Daikin buddy app 1200x630bb.jpg

Als installateur bent u zelf verantwoordelijk voor de installatie en verleent u 1e lijns service aan uw eindklant. Bent u op locatie en u heeft Daikin support nodig om een storing te beoordelen of een technische vraag na installatie te beantwoorden, dan helpen onze collega’s van technical support u graag verder!

Hoe kunt u ons bereiken? 

  1. Wij verzoeken u onze Daikin Buddy app te downloaden: daarin kunt u storingscodes zoeken, of bijvoorbeeld aan de hand van filmpjes tot een oplossing komen van het probleem.

    Klik hier voor de Android versie

    Klik hier voor de IOS versie

    Alle informatie over de Daikin Buddy app vindt u hier

  2. Mocht de storing daarmee niet opgelost zijn, of uw vraag onvoldoende beantwoord, dan kunt u met ons contact opnemen via Whatsapp op 088 324 54 90. Een foto of filmpje van de situatie op locatie werkt dan snel en efficiënt.

  3. Mocht u geen gebruik maken van Whatsapp, neem dan contact met ons op per telefoon op 088 324 54 60, keuze 4 -> keuze 1. Ons Technical Support team helpt u graag verder.

Mocht de storing na het nemen van deze stappen niet verholpen zijn, dan ondersteunen onze collega’s in de aanvraag van een storingsbezoek. Het aanvraagformulier vindt u hier. Alleen volledig ingevulde en ondertekende formulieren worden in behandeling genomen.

Reparaties

Reparaties zijn onvermijdelijk bij technische installaties. Met een landelijke dekking heeft Daikin Service altijd een specialist in de buurt om u tijdig en op de juiste wijze te helpen. Dit geldt voor ons volledige Daikin-portfolio én voor andere fabricaten. 

Onze reparatietarieven kunt u vinden in onze Bibliotheek. Voor een reparatie stellen wij altijd een offerte voor u op. Deze kunt u aanvragen via serviceplanning@daikin.nl. U kunt hier ook terecht voor onderhoudscontracten.