Als installateur bent u zelf verantwoordelijk voor de installatie en verleent u 1e lijns service aan uw eindklant. Bent u op locatie en u heeft Daikin support nodig om een storing te beoordelen of een technische vraag na installatie te beantwoorden, dan helpen onze collega’s van technical support u graag verder!
Hoe kunt u ons bereiken?
- Wij verzoeken u onze Daikin Buddy app te downloaden: daarin kunt u storingscodes zoeken, of bijvoorbeeld aan de hand van filmpjes tot een oplossing komen van het probleem.
- Klik hier voor de Android versie
- Klik hier voor de IOS versie
Alle informatie over de Daikin Buddy app vindt u hier.
- Mocht de storing daarmee niet opgelost zijn, of uw vraag onvoldoende beantwoord, dan kunt u met ons contact opnemen via Whatsapp op 088 324 54 90. Een foto of filmpje van de situatie op locatie werkt dan snel en efficiënt.
- Mocht u geen gebruik maken van Whatsapp, neem dan contact met ons op per telefoon op 088 324 54 60, keuze 4 -> keuze 1. Ons Technical Support team helpt u graag verder.
Mocht de storing na het nemen van deze stappen niet verholpen zijn, dan ondersteunen onze collega’s in de aanvraag van een storingsbezoek. Het aanvraagformulier vindt u hier. Alleen volledig ingevulde en ondertekende formulieren worden in behandeling genomen.