Skip to main content

Verbinding maken met het draadloze toegangspunt van Daikin lukt steeds niet

Zorg ervoor dat u zich in de nabijheid van uw Daikin draadloze gateway bevindt wanneer u de aansluitingsprocedure uitvoert. De ONECTA-app bevat stap-voor-stap instructies hoe u het toegangspunt voor uw Daikin draadloze gateway activeert.


Tijdelijke oplossing voor iOS 15 gebruikers:

De ONECTA-app 2.7.0 , 3.0.2 & 3.1.0 ondervindt problemen bij de verbinding met het draadloze toegangspunt van Daikin. Volg de volgende stappen om verbinding te maken:

  • Update de app naar 3.1.0 of nieuwer
  • Schakel mobiele data (3G/4G/...) op uw iPhone uit
Schakel mobiele data uit
  • Start de inbedrijfstelling van uw Daikin-unit via de ONECTA-app.

Als u vastzit op het scherm "verbinding maken met uw apparaat" of het scherm "kan geen verbinding maken" ziet, pas dan de bovenstaande oplossing toe.

Verbinding maken met apparaat
Kan geen verbinding maken met apparaat

Vind een installateur

Meer informatie

Meer informatie

Vind een installateur

Meer informatie