Skip to main content

Bij aankoop van een Daikin Altherma H Hybride warmtepomp. Deze actie loopt van 11 juni tot 31 december 2025.

1. Lees vooraf altijd de actievoorwaarden

Icon animation

2. Koop een deelnemend product via een installateur in jouw buurt

Icon animation

3. Registreer het deelnemend product in Stand By Me

Icon animation

4. Claim je cashback binnen Stand By Me

Icon of a piggy bank

Hoe vraag ik een cashback aan?

  • Na installatie registreert de installateur het product in Stand By Me. Nadat de installateur de registratie in Stand By Me heeft verwerkt kun je een eindgebruikers account aanmaken. Ga dan naar "Geïnstalleerde producten". Hier geeft het systeem aan of het Daikin product in aanmerking komt voor een cashback. Vul hier vervolgens de vouchercode in.

Actievoorwaarden

Door deelname aan de actie verklaar je dat je akkoord gaat met de algemene actievoorwaarden en de bijzondere actievoorwaarden van Daikin

Stand By Me

Stand By Me is ons exclusieve aftercare service-platform. Registreer eenvoudig je Daikin product zodat je toegang krijgt tot uitgebreide garantie- en onderhoudspakketten voor blijvende gemoedsrust.

 

Veelgestelde vragen

Bekijk hier alle veelgestelde vragen.

Klik hier voor de uitleg over het registratieproces in ons garantieplatform Stand by Me. Je kunt je product registreren via de registratieknop op de Stand by Me website. Hierdoor opent een pop-up scherm waar je een e-mailadres en wachtwoord voor je nieuwe account kunt invullen en vervolgens op de volgende schermen je overige gegevens.

Zodra dit is gebeurd, wordt een validatiemail naar je account gestuurd. Als je je e-mailadres hebt gevalideerd door op de link in de e-mail te klikken, word je doorgestuurd naar Stand by Me om de registratie van je installatie te beginnen.

Als je gebruik maakt van een inlogmogelijkheid via social media (Facebook, Linkedin) hoef je je e-mailadres niet te valideren, maar moet je inloggen zodra je het registratieproces in de pop-up schermen hebt doorlopen.

Klik hier voor meer informatie over het registratieproces.

Door je unit te registreren heb je toegang tot informatie over je product en kun je de gegevens van je garantie- en installateur online bijhouden. We streven voortdurend naar verbetering van de diensten die het Stand By Me-platform onze klanten biedt. We hebben je contactinformatie en wat informatie over je product nodig om ondersteuning en betere communicatie tussen jou en je installatiepartner te kunnen bieden.

Indien je problemen hebt met je registratie via Stand by Me, kijk eerst op onze website of je vraag wellicht al gesteld is.

Mocht je vraag er niet tussen staan kan je via e-mail contact opnemen met aangenaam@daikin.nl met het serienummer en de productcode van je systeem. Het serienummer vind je zowel op je factuur als op de grijze sticker op je binnen- of buitenunit.

Door je unit te registreren heb je toegang tot informatie over je product en kun je de gegevens van je garantie- en installateur online bijhouden. We streven voortdurend naar verbetering van de diensten die het Stand By Me-platform onze klanten biedt. We hebben je contactinformatie en wat informatie over je product nodig om ondersteuning en betere communicatie tussen jou en je installatiepartner te kunnen bieden.

Vraag een offerte aan

Nog geen installateur maar benieuwd naar de beste oplossing voor jouw thuis? Vraag een offerte aan en een Daikin installateur maakt snel een afspraak om een kijkje te nemen bij jou thuis. Ben je akkoord met de offerte? Dan volgt later een tweede afspraak voor de installatie.

Bezoek ons Experience Center

Zien is geloven. En dat is hoe je onze Daikin oplossingen kunt ervaren: dichtbij en persoonlijk, klaar om je te overtuigen.