Hoe vraag ik een cashback aan?
- Na installatie kan het Daikin product worden geregistreerd in Stand By Me. Dit kan zowel door de installateur als door jou als eindgebruiker. Ga naar Stand By Me en volg de stappen om een account aan te maken en het product te registreren. Zodra het product is geregistreerd, ga je naar het menu "Geïnstalleerde producten". Hier zie je of jouw Daikin product in aanmerking komt voor een cashback.
Stand By Me
Stand By Me is ons exclusieve aftercare service-platform. Registreer eenvoudig je Daikin product zodat je toegang krijgt tot uitgebreide garantie- en onderhoudspakketten voor blijvende gemoedsrust.
Veelgestelde vragen
Bekijk hier alle veelgestelde vragen.
Klik hier voor de uitleg over het registratieproces in ons garantieplatform Stand by Me. Je kunt je product registreren via de registratieknop op de Stand by Me website. Hierdoor opent een pop-up scherm waar je een e-mailadres en wachtwoord voor je nieuwe account kunt invullen en vervolgens op de volgende schermen je overige gegevens.
Zodra dit is gebeurd, wordt een validatiemail naar je account gestuurd. Als je je e-mailadres hebt gevalideerd door op de link in de e-mail te klikken, word je doorgestuurd naar Stand by Me om de registratie van je installatie te beginnen.
Als je gebruik maakt van een inlogmogelijkheid via social media (Facebook, Linkedin) hoef je je e-mailadres niet te valideren, maar moet je inloggen zodra je het registratieproces in de pop-up schermen hebt doorlopen.
Klik hier voor meer informatie over het registratieproces.
Je kunt alleen officiële Daikin combinaties van producten voor woningen registreren in Stand by Me. Als het niet mogelijk is de Daikin ketel met de warmtepomp te registreren, moet je alleen de warmtepomp registreren. De ketel moet je dan niet registreren. Mocht er een garantieclaim op de ketel ontstaan, dan is een foto van het artikelnummer en serienummer nodig.
Indien je problemen hebt met je registratie via Stand by Me, kijk eerst op onze website of je vraag wellicht al gesteld is.
Mocht je vraag er niet tussen staan kan je via e-mail contact opnemen met aangenaam@daikin.nl met het serienummer en de productcode van je systeem. Het serienummer vind je zowel op je factuur als op de grijze sticker op je binnen- of buitenunit.
Door je unit te registreren heb je toegang tot informatie over je product en kun je de gegevens van je garantie- en installateur online bijhouden. We streven voortdurend naar verbetering van de diensten die het Stand By Me-platform onze klanten biedt. We hebben je contactinformatie en wat informatie over je product nodig om ondersteuning en betere communicatie tussen jou en je installatiepartner te kunnen bieden.