iStock-622007868.jpg

Wij leren van u!

Wij sturen regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit naar onze klanten, wij leren graag van u.
Aan de hand van de feedback worden er binnen het bedrijf diverse verbeterinitiatieven opgezet. Dit gebeurt op landelijk niveau, maar ook op internationaal niveau. Wij vinden het daarnaast ook belangrijk om deze initiatieven te delen en daar transparantie in te bieden. Op deze pagina delen wij graag enkele initiatieven.

Buddy App.tiff

De Daikin Buddy-app! ✔

Uw servicemonteurs kunnen vanaf nu gebruik maken van onze Daikin Buddy app voor o.a. het opzoeken van storingscodes, instructiefilmpjes en veelgestelde vragen. U kunt deze app nu downloaden voor Android of IOS.

 

MyProShop is live! ✔

De afgelopen periode is hard gewerkt aan een vernieuwing van de Daikin Dealershop, met als resultaat dat op 25 mei de nieuwe MyProShop live is gegaan! met dit nieuwe platform wordt invulling gegeven aan de wensen van onze klanten: snel en eenvoudig bestellen.

 

Wilt u onderdelen bestellen? Ga dan naar de onderdelen webshop.
DaikinDealershopZ.png
XTML RS.png

Uw factuur binnenkort in XTML format!

De digitale wereld verandert steeds en daarmee ook de vraag naar verschillende formats van documenten voor de facturatie. Er wordt momenteel hard gewerkt om de facturen, naast de reguliere PDF-file, ook in XTML format aan te kunnen bieden.

De verwachting is dat deze optie in het tweede kwartaal van 2021 gereed is.

We zijn beter bereikbaar! ✔

We hebben ons telefoonmenu aangepast naar de wensen van onze klanten. Het keuzemenu is kort en krachtig en er is een doorkiesflyer beschikbaar. U kunt op elke willekeurig moment de keuze maken. Daarnaast hebben wij een aantal wachtmogelijkheden geïntegreerd:

  • U kunt tijdens het wachten het gesprek voort zetten via de Daikin Whatsappdienst.
  • U kunt tijdens het wachten kiezen voor het automatische terugbelverzoek. U kunt dan gewoon verder gaan met wat belangrijk is voor u en u wordt automatisch door ons teruggebeld.
  • U kunt tijdens het wachten ook kiezen om doorverbonden te worden met de receptie. Wellicht kunnen zij u verder helpen en anders maken ze een terugbelverzoek aan.

 

WhatsappServiceZ.png

Een gebruiksvriendelijk portaal én meer! ✔

Om zaken met Daikin te vergemakkelijken, hebben wij de My Daikin Customer Portal gelanceerd. De portal is dé centrale plek van alle bestaande en toekomstige applicaties. Op termijn zal dit zelfs met één enkele log-in mogelijk zijn. Daarnaast kunt u de portal gaan gebruiken voor al uw relevante Daikin informatie waaronder orders, track & trace en documentatie (afhankelijk van uw bevoegdheden).