iStock-622007868.jpg

Wij leren van u!

Wij sturen regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit naar onze klanten, wij leren graag van u.
Aan de hand van de feedback worden er binnen het bedrijf diverse verbeterinitiatieven opgezet. Dit gebeurt op landelijk niveau, maar ook op internationaal niveau. Wij vinden het daarnaast ook belangrijk om deze initiatieven te delen en daar transparantie in te bieden. Op deze pagina delen wij graag enkele initiatieven.

Wij zijn beter bereikbaar!

Er zijn voor u verschillende manieren ingericht om met ons in contact te komen. Zo kunt u ons natuurlijk telefonisch of per e-mail bereiken, maar ook via onze digitale tools. Juist door deze digitalisering kunt u ook buiten onze openingstijden contact met ons opnemen en uw zaken met Daikin regelen. Met uw Daikin ID heeft u toegang tot de My Daikin Customer Portal via my.daikin.nl. op deze portal kunt u de status van uw order inzien, eventueel de aflever datum wijzigen, facturen bekijken en navigeren naar al onze andere tools. Bekijk de video hiernaast wat deze portal u te bieden heeft!

Naast de My Daikin Customer Portal hebben we nog diverse andere platformen om uw zaken met Daikin makkelijk te regelen. Hierbij kunt u denken aan de My Proshop, E-Parts Onderdelenwebshop en de Daikin Buddy App.

Naast onze online contactmogelijkheden is het natuurlijk ook mogelijk om uw vraag per mail aan ons te stellen, ons streven is deze vragen binnen 24 uur te behandelen. Mocht u met een dringende vraag zitten, dan staan wij u graag telefonisch te woord. Ons keuzemenu is kort en krachtig, bekijk hier de doorkiesflyer. Om telefonisch zaken te doen hebben wij een aantal wachtmogelijkheden geïntegreerd:

  • Het gesprek voortzetten via de Daikin WhatsAppdienst
  • Een automatisch terugbelverzoek indienen. Hiermee wordt uw plek in de wachtrij vastgehouden en wordt u automatisch terug gebeld wanneer u aan de beurt bent.
  • U kunt er ook voor kiezen om met de receptie doorverbonden te worden. Wellicht kunnen zij u verder helpen en anders wordt er een terugbelverzoek aangemaakt. 

Daikin Experience Center

Wij heten u graag van harte welkom in ons Daikin Experience Center in Breukelen. Centraal gelegen in Nederland en goed bereikbaar via een aantal hoofdwegen, is dit de plek om kennis te maken met de Daikin oplossingen.

In ons experience center laten wij u graag zien hoe onze kwaliteitsproducten de binnenklimaatoplossingen zijn bij u thuis of in uw gebouw. Met Daikin oplossingen heeft u altijd een optimaal en duurzaam comfort in huis.

Wilt u kennis komen maken met de Daikin oplossingen? Kom dan snel een kijkje nemen op afspraak in het Daikin Experience Center.

Uw factuur in XTML-format:

Er is veel vraag naar verschillende formats voor facturatie. Na een intensieve testperiode, willen wij graag met u delen dat u naast het PDF-format, wij nu ook de facturatie in XTML-format aan kunnen bieden. Wij zijn nog bezig om het proces uiteraard verder te verfijnen. Momenteel zult u 2 aparte e-mails ontvangen, waarin één het PDF format bevat en de andere het XML format. Het streven is uiteraard om dit tot één e-mail te beperken. Mocht u interesse hebben om uw facturatie ook in XML format te ontvangen dan kunt u een e-mail sturen naar administratie@daikin.nl

 

Icoon_XTML-2_RGB.png
Icoon_Delivery_RGB.png

Daikin pre-delivery notification!

Per 31 januari 2022 is de pre-dilivery notification beschikbaar bij Daikin. Met deze notificatie krijgt u automatisch een e-mail  wanneer wij de order voor u gaan voorbereiden. In deze e-mail geven wij aan wat en wanneer er geleverd wordt. Op deze manier kunt u last minute nog aanpassingen doorvoeren in uw bestelling. Deze dienst zal automatisch voor alle Daikin klanten geactiveerd worden.

Daikin Academy is live!

Om onze installatiepartners te blijven ondersteunen met de juiste kennis en ervaring met onze producten bieden wij via onze vernieuwde leeromgeving de keuze uit diverse leertrajecten, opleidingen, praktijktrainingen en webinars.

Trainingsruimte.jpg