Skip to main content

Wij leren van u!

Wij sturen regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit naar onze klanten, wij leren graag van u.
Aan de hand van de feedback worden er binnen het bedrijf diverse verbeterinitiatieven opgezet. Dit gebeurt op landelijk niveau, maar ook op internationaal niveau. Wij vinden het daarnaast ook belangrijk om deze initiatieven te delen en daar transparantie in te bieden. Op deze pagina delen wij graag enkele initiatieven.

Het Customer Service Team, de voordeur van Daikin!

De afdeling Administratie van Daikin verwerkt al lange tijd niet alleen meer credit nota's en retouren, maar nog veel meer! Het team draagt zorg voor een betere klantbeleving en verleent toegang tot alle applicaties en eerste lijns support.

Juist omdat het team niet langer alleen "administratieve" werkzaamheden verricht is er voor gekozen om dit team in een nieuw jasje te steken. Voor al uw vragen kunt u binnenkort contact opnemen met het Customer Service Team B2B, via CSteam@daikin.nl of onderstaande button.

Daikin Stock Checker en Orderstatus inzien

Stock Checker

Met de Daikin Stock Checker controleert u snel en eenvoudig de actuele beschikbaarheid van units en accessoires. Zoek de gewenste installatie op per productgroep of snel via de zoekbalk. De Stock Checker vindt u via My Daikin Customer Portal en is altijd en overal voor u beschikbaar.

Orderstatus inzien

Via My Daikin Customer Portal vindt u naast de Stock Checker ook de meest actuele status van uw order terug. Via het menu ‘Mijn orders’ zoekt u de gewenste levering op en vindt u in het overzicht de geplande leverdatum staan. Heeft u nog geen toegang tot My Daikin Customer Portal of kunt u ‘Mijn orders’ nog niet inzien, neem dan contact op met het Customer Service team via CSteam@daikin.nl

 

Uw factuur in XTML-format:

Er is veel vraag naar verschillende formats voor facturatie. Na een intensieve testperiode, willen wij graag met u delen dat u naast het PDF-format, wij nu ook de facturatie in XTML-format aan kunnen bieden. Wij zijn nog bezig om het proces uiteraard verder te verfijnen. Momenteel zult u 2 aparte e-mails ontvangen, waarin één het PDF format bevat en de andere het XML format. Het streven is uiteraard om dit tot één e-mail te beperken. Mocht u interesse hebben om uw facturatie ook in XML format te ontvangen dan kunt u een e-mail sturen naar CSteam@daikin.nl

 

Daikin Experience Center

Wij heten u graag van harte welkom in ons Daikin Experience Center in Breukelen. Centraal gelegen in Nederland en goed bereikbaar via een aantal hoofdwegen, is dit de plek om kennis te maken met de Daikin oplossingen.

In ons experience center laten wij u graag zien hoe onze kwaliteitsproducten de binnenklimaatoplossingen zijn bij u thuis of in uw gebouw. Met Daikin oplossingen heeft u altijd een optimaal en duurzaam comfort in huis.

Wilt u kennis komen maken met de Daikin oplossingen? Kom dan snel een kijkje nemen op afspraak in het Daikin Experience Center.

Wij zijn beter bereikbaar!

Er zijn voor u verschillende manieren ingericht om met ons in contact te komen. Zo kunt u ons natuurlijk telefonisch of per e-mail bereiken, maar ook via onze digitale tools. Met uw Daikin ID heeft u toegang tot de My Daikin Customer Portal via my.daikin.nl. op deze portal kunt u de status van uw order inzien, eventueel de aflever datum wijzigen, facturen bekijken en navigeren naar al onze andere tools.

Naast de My Daikin Customer Portal hebben we nog diverse andere platformen om uw zaken met Daikin makkelijk te regelen. Hierbij kunt u denken aan de My Proshop, E-Parts Onderdelenwebshop en de Daikin Buddy App.

Naast onze online contactmogelijkheden is het natuurlijk ook mogelijk om uw vraag per mail aan ons te stellen, ons streven is deze vragen binnen 24 uur te behandelen. Mocht u met een dringende vraag zitten, dan staan wij u graag telefonisch te woord. Ons keuzemenu is kort en krachtig, bekijk hier de doorkiesflyer

Meer informatie

Vind een installateur

Meer informatie

Meer informatie