community-header.jpg

Jouw talent, onze missie

There's more in a Daikin day!

havingfun_1530x545.jpg

Jouw talenten en kernwaarden

Omdat wij geloven in constante groei en ontwikkeling vinden wij het belangrijk dat de blik van onze medewerkers op de toekomst is gericht. Wanneer jij dat ook vindt zijn we benieuwd wie je bent en waar je voor staat. Welke inzet en resultaten hebben je gebracht tot waar je nu bent en hoe geef jij vorm aan klantbeleving? Wanneer we een samenwerking met elkaar aangaan zijn dit onderwerpen die regelmatig terugkeren in onze gesprekken.

Onze visie, missie en strategie

We maken hoogwaardige en energiezuinige systemen en complete klimaatoplossingen om voor alle mensen en regio's over de hele werled een comfortabel en duurzam binnenklimaat te creeren.

Wij willen een bevlogen marktleider zijn!

Met elkaar zetten wij de schouders eronder om constante groei en verbetering te realiseren zodat we de drijvende kracht achter een steeds beter klimaat kunnen zijn. We breiden uit, professionaliseren en streven naar perfectie. Deze groei kunnen we alleen realiseren met medewerkers die passen bij onze kernwaarden professionaliteit, gedrevenheid, betrouwbaarheid en verbondenheid. Dit betekent dat we zichtbaar willen zijn en altijd op zoek naar verbetering. Doelgericht dus. Als marktleider verwachten we voorbeeldgedrag van onszelf en zijn we vasthoudend; als we ergens in geloven dan gaan we ervoor! Onze focus is dus altijd gericht op resultaat en succes. Afspraak = afspraak. En wanneer we onze doelen behalen of zelfs voorbij streven dan vieren we die successen graag. Dan kan uitbundig en in elk geval met elkaar.

Wil je meer weten over de Europese of global organisatie, dan verwijzen we je naar de websites via https://www.daikin.eu/ en http://www.daikin.com/.

sports-team-community.jpg
jointhecelebration_710x460.jpg

Samen successen vieren

Successen worden gevierd, samen met collega's of samen met klanten. In 2017 vierden we ons 10-jarig bestaan in Nederland. Dat vierden we samen met collega's en partners én samen met klanten. Ook bij andere mijlpalen staan we stil. Een omzetrecord wordt gevierd met een luxe lunch of bubbels, natuurlijk begeleid met persoonlijke woorden. Het mooie is dat de directie dan niet alleen de sales collega's van de buitendienst in het zonnetje zet maar ook de service collega's in de buitendienst en de medewerkers die achter de schermen alles regelen qua support, logistiek, marketing etc.